вторник, 15 апреля 2014 г.

модуль 9

Cьогодні ми обговорили створені учнівські роботи та засоби їх оцінювання, проаналізували, як можна здійснити диференціацію навчання учнів та створили інструменти та форму оцінювання учнівської самоспрямованності в навчанні.Цей модуль допоміг мені зробити  висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Лише учень з високим навичками самоорганізації здатен сам себе скеровувати, адже навіть формуюче оцінювання та різні типи завдань не навчать самоспрямовуванню за один проект, цьому вчать протягом всього шкільного навчання. А для учнів з різними типами мислення та сприйняття інформації різні типи завдань та створення відповідних умов для навчання зможуть покращити результати навчання.
 Я внесла зміни до Плану вивчення теми та підбила підсумки чого навчилася, спланувала інструктивні матеріали для навчального проекту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий